پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 123
نویسنده : mohammad sajad
Shortcuts
هنگام چک کردن ایمیل های Gmail، Hotmail و یاهو می توانید از کلید های میانبر استفاده کنید. استفاده از این کلید ها هنگام باز کردن صفحه جدید، ارسال ایمیل، پاسخ دادن به یک یا همه کسانی که برایتان ایمیل زدند، علامت زدن ایمیل ها و ... می توانند به کار شما سرعت ببخشند. در ادامه همه این کلید های میانبر را در Hotmail و Gmail و Yahoo مشاهده می کنید.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 160
نویسنده : mohammad sajad
نمونه عکس گرفته شده با دوربین 41 مگاپیکسلی نوکیا 800 PureView
در این مقاله تعدادی از تصاویر گرفته شده توسط دوربین 41 مگاپیکسلی نوکیا 808 PureView را برایتان گردآوری کرده ایم که با مشاهده آنها نظرتان در مورد این تلفن هوشمند نوکیا تغییر خواهد کرد. این تصاویر با رزولوشن های مختلف و در شرایط و مناطق گوناگون گرفته شده اند تا قدرت این دوربین فوق العاده را نمایش دهند. فرصت را از دست ندهید و گالری تصاویر مربوط به 808 PureView را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 77
نویسنده : mohammad sajad

v

Nokia PureView 808
نوکیا با معرفی تلفن 808 Pureview و دوربین ۴۱ مگاپیکسلی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ، در کانون توجهات کاربران و خبرنگاران قرار گرفت . نوکیا در مورد دوربین این تلفن می گوید که با فناوری های پیشرفته توانسته است تصویری در اندازه های یک عکس ۵ مگاپیکسلی اما با کیفیتی عالی در اختیار کاربرانش قرار دهد. در این مقاله تلاش داریم راز کیفیت بالای عکس های شکار شده توسط این دوربین را برای شما افشا کنیم. با ما همراه شوید.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



معرفی تلویزیون های LED و پلاسمای 2012 پاناسونیک
نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1390
بازدید : 200
نویسنده : mohammad sajad
Panasonic 2012 Line Up
پاناسونیک تلویزیون های LED و پلاسمای 2012 خود را معرفی کرد. ظاهر تلویزیون های 2012 پاناسونیک نسبت به مدل های قبل ظریف تر شده و Border Less یا بدون لبه هستند؛ علاوه بر ظاهر، کیفیت تصویر این تلویزیون ها نیز بهبود یافته است. اکثر پلاسما های پاناسونیک 65 اینچ به بالا و اکثر LED های آن 55 اینچ به بالا هستند. جالب است بدانید پاناسونیک از هر دو تکنولوژی Active Shutter و Passive برای نمایش تصاویر سه بعدی در این تلویزیون ها بهره برده است و می توانید بنا بر سلیقه خود، یکی از مدل های Active 3D یا Passive 3D را خریداری کنید. در ادامه تصاویر، مشخصات و امکانات کلی مدل های VT50، GT50، ST50، WT50، DT50 و چند مدل جذاب دیگر را مشاهده می کنید.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 78
نویسنده : mohammad sajad

Windows 8

مایکروسافت در کنفرانس دیروز خود، سیستم عامل ویندوز 8 را برروی طیف وسیعی از سخت افزارهای مختلف شامل کامپیوترهای مبتنی بر معماری x86 اینتل و ابزارهای پرتابل مبتنی بر ARM به نمایش گذاشت. مایکروسافت، ویندوز 8 را برروی تبلت های مبتنی بر پردازنده Tegra 3 انودیا، Snapdragon کوالکام، OMAP 5 تی آی و Clover Trail اینتل به نمایش گذاشت. این شرکت همچنین اعلام نمود که ویندوز 8 از قابلیت اتصال در حالت استندبای پشتیبانی خواهد کرد. این بدین معناست که ویندوز 8 همانند تلفن های هوشمند، درحالت استندبای نیز قادر به دریافت ایمیل، توییت ها و دیگر بروز رسانی ها خواهد بود.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



فروشگاه نرم افزارهای ویندوز 8 راه اندازی شد
نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1390
بازدید : 69
نویسنده : mohammad sajad

فروشگاه ویندوز استور ویندوز 8

مایکروسافت، فروشگاه آنلاین Windows Store را با هدف دستیابی آسان و پیدا کردن راحت نرم افزارهای ویندوز 8 راه اندازی کرد. کاربران در این فروشگاه به راحتی می توانند نرم افزارهای مورد نیاز خود را بیابند و خود فروشگاه نیز نسخه سازگار با ابزار مبتنی بر ویندوز 8 را تشخیص داده و ارائه می کند. در حال حاضر عناوین زیادی در این فروشگاه وجود ندارند اما تا زمان انتشار نسخه نهایی ویندوز 8 تعداد نرم افزارهای سازگار با آن نیز افزایش خواهند یافت.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



معرفی لپ تاپ IBM Lenovo IdeaPad Y650
نوشته شده در چهار شنبه 10 اسفند 1390
بازدید : 185
نویسنده : mohammad sajad

آی بی ام لنوو ای دیا پد وای۶۵۰  در سال ۲۰۱۰ ۲۰۱۱ تولید و به بازار فرستاده شد ،این لپ تاپ که جزء سری وای محسوب میشود مناسب فیلم دیدن است و زیبایی آن جذابیت بیشتری به شما میدهد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



چطور پسوردهای ذخیره شده در کروم را ببینیم
نوشته شده در چهار شنبه 10 اسفند 1390
بازدید : 91
نویسنده : mohammad sajad

در صورتی که برای عضویت در سایت های مختلف از مرورگر کروم استفاده می کنید و برای امنیت بیشترپسوردهای متفاوتی را حین ثبت نام انتخاب و وارد می کنید ، یکی از دغدغه ای شما فراموشی پسوردهای مختلف وارد شده خواهد بود.هر چند در تمام...

در صورتی که برای عضویت در سایت های مختلف از مرورگر کروم استفاده می کنید و برای امنیت بیشترپسوردهای متفاوتی را حین ثبت نام انتخاب و وارد می کنید ، یکی از دغدغه ای شما فراموشی پسوردهای مختلف وارد شده خواهد بود.هر چند در تمام سایت ها در صورت فراموش کردن رمز وارد شده از طریق ایمیلی که در حین ثبت نام وارد می کنید امکان بازیابی و یا پیشنهاد رمز جدید از طرف سایت ثبت نام شده وجود دارد اما روش ساده تری نیز برای مشاهده پسوردهای ورودی بدون استفاده کردن از لینک فراموشی رمز نیز وجود دارد.البته این روش تنها در مرورگر کروم قابل استفاده است.

ابتدا ازطریق مرورگر کروم ، صفحه ای که یوزرنیم و پسورد را جهت ورود به سایت مورد نظر می بایست وارد کنید را باز کنید.

سپس بر روی فیلدی که باید پسورد فراموش شده را وارد کنید ، کلیک راست کرده وInspect Element   را که در صورت فارسی بودن کروم به بازرسی عنصر ترجمه شده است ،انتخاب کنید.

در این حالت پنجره ای در صفحه باز می شود که در قالب المنت های مختلف کدهای صفحه را به نمایش می گذارد. در کدی که های لایت شده است ، بر روی type=”password” دابل کلیک کنید.

در این حالت فقط کلمه password به شکل انتخاب در می آید که باید این کلمه را پاک کنید.لطفا ابتدا کلید Delete را جهت پاک شدن این کلمه زدع و سپس Enter کنید.

پسورد وارد شده در سایت ثبت نامی را در فیلد پسورد مشاهده کنید و به ذهن فراموش کار خود پوزخند بزنید!

این صفحه را به اشتراک بگذارید



Sine Mora اثری دیگر از سودا ۵۱
نوشته شده در چهار شنبه 10 اسفند 1390
بازدید : 82
نویسنده : mohammad sajad

 مدت زمان زیادی تا عرضه ی یکی از بازی های ویژه ی بازی ساز معروف سودا ۵۱ نمانده است. بازی Sine Mora یک بازی در سبک Shoot them up است که توسط شرکت بازی سازی Grasshopper Manufacture در حال ساخت و توسعه است. شرکت Grasshopper Manufacture آثار متفاوتی را با کارگردان بزرگ یعنی سودا ۵۱ منتشر کرده که آخرین آنها Shadow of Damned بوده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



Xbox 360خانوادگی میشود، معرفی Family Bundle
نوشته شده در چهار شنبه 10 اسفند 1390
بازدید : 77
نویسنده : mohammad sajad

 

Xbox 360 Family Bundle

این باندل مخصوص Xbox 360 4GB به رنگ سفید است و کینکت و کنترلر های آن نیز هر دو سفید رنگ هستند که ظاهر واقعا زیبایی دارند. البته این بسته دوتا از بهترین بازی های کینکت را با نام های Kinect Sports و Kinect Adventures در خود جای می‌دهد و علاوه بر این، با خرید این باندل صاحب اشتراک 3 ماهه ی گلد اکس باکس لایو (Xbox Live) نیز خواهید شد.

خوب تا به اینجا که همه چیز خوب پیش رفت، اما در کنار این همه مزیت نباید قیمت 399 دلاری اش که طبیعتاً با ورود به بازار ایران بیشتر هم خواهد شد، حدود 700 هزار تومان و بالاتر را فراموش کنیم. کنترلر سفید رنگ به دو  صورت مجزا، و همراه با باندل به فروش می‌رسد که قیمت آن برای تهیه به صورت مجزا 49 دلار است. این دو محصول امروز در بازار آمریکا عرضه شده اند و طی چند ماه آینده در دیگر نقاط دنیا نیز در دسترس علافه مندان قرار خواهند گرفت.

قبل از عرضه این باندل زیبا و شیک شرکت Microsoft سه باندل Xbox 360 دیگر هم با نام‌های  Star wars Bundle با قیمت 449 دلار و Call Of Duty Modern Warfare 3 Bundle با قیمت 349 دلار و Gears Of War 3 Bundle با قیمت 349 دلار معرفی و عرضه کرده است.

اما باز هم این باندل ها پس از گذشت 1 سال کهنه می شوند، زیرا به نظر می‌رسد Xbox جدید در سال 2013 عرضه می‌شود و احتمال می‌رود از ویژگی های منحصر به فردی بر خوردار باشد.

Xbox 360 Family Bundle

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید